![]() |
|||
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Fryderyk Chopin - musical dla dzieci i młodzieży
Scenariusz i reżyseria: Richard Berkeley Muzyka: Jakub Cichocki i Richard Berkeley
Dlaczego teatr muzyczny? Musical jest idealną formą dla aktywnego uczestnictwa w rogramie ogólnej edukacji muzycznej w szkołach innych, niż specjalistyczne szkoły muzyczne. Uczestnictwo w musicalu ma dobroczynny wpływ na rozwój dzieci i młodzieży we wszelkich aspektach: fizycznym, umysłowym, społecznym, intelektualnym. Dzieci uczą się śpiewać, tańczyć, uczą się także aktorstwa: w takim projekcie znajdzie się rola dla każdego. Młodzi ludzie uczą pracować razem, poznają reguły i wartość pracy w zespole, co bardzo pomoże im odnosić później sukcesy w dorosłym życiu. Uczą się wyzwalać własną wyobraźnię, nabierają wiary we własne siły i talenty, uczą kreatywności i radzenia sobie ze stresem.
Teatr muzyczny jest tanią formą muzykowania, ponieważ nie wymaga żadnych innych instrumentów poza ciałem ludzkim. Ponieważ angażuje ciało, pomaga rozwijać koordynację ruchową młodych ludzi.
Musical pozwoli dzieciom na żywy i aktywny kontakt z muzyką, historią i postacią Fryderyka Chopina - wydarzenie, które będą pamiętały przez całe życie. Takie doświadczenie to okazja na prawdziwe utożsamienie się z Chopinem-chłopcem i Chopinem-muzykiem. Poza tym forma musicalu odpowiada współczesnym zapotrzebowaniom i gustom młodych ludzi, jest atrakcyjną formą zarówno w procesie kreowania a także daje satysfakcję z publicznego wykonania, jak również podwyższa poziom samooceny i akceptacji w grupie uczestników przedsięwzięcia. Forma musicalu jest bardzo popularną formą w edukacji dzieci i młodzieży w wielu krajach.
Materiały do pobrania: Nuty (zip) Podkłady muzyczne (zip)
„Zrealizowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego”
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||